חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך לקניית כלי עבודה

כלי עבודה הם צורך בסיסי לאנשי מקצוע רבים על פי סוג הפעילות הטכנית שלהם. מה שנכון למקצוע אחד אינו נכון למקצוע שני. זו הסיבה שעל פי תחום העיסוק, כל אדם מרכיב לעצמו את הפריטים שהם הנחוצים לו ביותר.

 

בחירה של כלי עבודה 

הקו הבסיסי הוא לרכוש כלי עבודה איכותיים אשר מיוצרים במפעלים מובילים בארץ ובעולם, זאת כדי שאיש המקצוע ייהנה מהם לאורך זמן. יש פריטים קטנים שהערך הכספי שלהם הוא נמוך יחסית כמו סוגים שונים של מברגים ולעומת זאת יש מוצרים יקרים ומתוחכמים כמו מקדחות או פטישונים חשמליים שערכם הכספי הוא די גבוה. 

איש מקצוע טכני שפותח עסק חדש, בדרך כלל מכין רשימה של כל כלי העבודה להם הוא זקוק מהקטן ועד הגדול. לאחר מכן הוא מגיע אל חנות כלי עבודה שיש בה מבחר גדול מאד של מוצרים ועל פי הרשימה שלו הוא רוכש בזה אחר זה את כל הפריטים. בכל נקודה הוא בוחן את היצע הפריטים ובוחר מתוכם את הדגם שנראה לו המתאים ביותר עבורו, שהוא נוח לאחיזה ושהוא נראה בטיב מעולה. 

כך הוא רוכש מוצרים קטנים כמו לדוגמה סוגים שונים של מברגים בכמה גדלים, מברג פיליפס, צבתות בכמה גדלים, מפתח צינורות, פטישים בכמה אופציות של קילוגרמים, משור לעץ, כלי מדידה ידניים כמו מטר או מכשירים ייעודיים כמו מד לחות וטמפרטורה ומכשירי בדיקה שונים. חשוב לוודא שהלקוח יודע כיצד להפעיל אותם ואם מדובר בדגמים חדשים וחדשניים, הוא יודע איזה דגם בדיוק הוא המתאים לו ביותר בהתאם ליכולות של כל אחד מהם.

 

רכישה בחנות מקצועית 

אחד היתרונות המובהקים של חנות כלי עבודה, היא בכך שעובדים בה נציגי שירות מקצועיים ביותר. חלק מהם עבדו בעבר בעבודות טכניות שונות ולכן הם הפעילו את המכשור הן הידני והן החשמלי ולכן הם יכולים מתוך הניסיון האישי שלי לתת טיפים ועצות ללקוחות. מעבר לכך כל העובדים בחנות עוברים הכשרות מקצועיות של היצרנים ושל היבואנים וזאת כדי שהנציגים יכירו כל פרט הקשור לאופן ההפעלה של כל מכשיר ולייחוד של כל אחד מהם מול מכשירים אחרים. 

לכן כאשר לקוח מתלבט בין מכשיר זה לאחר, הוא ניגש לאחד מנציגי השירות ומקבל ממנו את מלוא המידע על ההבדלים לדוגמה בין המקדחות השונות, הפטישונים החשמליים וכל מכשיר נוסף שהוא זקוק לו. הנתונים המקצועיים יוצרים עבורו את תוואי הדרך וכך הוא יכול לקבל החלטה מה לרכוש.

 

ארגזי כלים מקצועיים 

הדרך המומלצת לשמור על כל כלי העבודה היא בתוך ארגז כלים מקצועי שיש בו תאים ומגירות נוחות לשימוש, או לחלופין תיק גב מקצועי שיש בו כיסים בגדלים שונים. כך איש המקצוע יודע באופן מדויק היכן ממוקם כל מכשיר וזה נוח לו מאד לשימוש היום יומי. 

הרשם לרשימת התפוצה שלנו

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו כדי להישאר מעודכן