חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברזל בניין מחיר

אין זה סוד שבשוק הסחורות, ובפרט בכל מה שקשור לחומרי בניין, קיים ביקוש רב לברזל. אנחנו רואים את זה, לצערנו, דווקא דרך ההיבט השלילי, שכן הרבה מאוד גורמים עבריינים, מבקשים לגנוב ברזל ממקומות שונים במטרה לסחור בו.

הביקוש לברזל הוא גבוה בכל העולם ונובע מכך שיש תנופת בנייה במקומות שונים, לא רק בישראל, וקיים מחסור בחומר, לכן אפשר לראות הרבה מאוד גורמים מבקשים לעשות מזה רווח,על ידי כך שהם גונבים ואז מוכרים.

אך לצד אותם גורמים, יש כמובן צדדים חיוביים אשר מוכרים ברזל וחומרים אחרים כחוק. החומר נסחר על פי היצע וביקוש, כאשר המחירים של חומרי הבניין נקבעים בהתאם ונוצר מה שמכונה שיווי משקל מותאם, בין מה שהסוחרים יכולים להציע לבין מה שהצרכנים צריכים. צריך לזכור, קשה מאוד עד בלתי אפשרי לבנות מבנה חדש או לשפץ מבנה ישן, בלי להשתמש בברזל לצורך כזה או אחר.

לפני שנסביר כיצד זה מתבצע, כיצד אנחנו יכולים לרכוש טון ברזל וכמה זה יכול לעלות לנו, חשוב לומר, שהדרך לקבוע כמה ברזל נצטרך לקנות ומה יהיה גובה התקציב שנידרש להשתמש בו, הרי יש צורך שהקבלן או האחראי על הפרויקט, יכתוב כתב כמויות, בו יהיה מפורט כל החומר והציוד שצריך לקנות ובאיזו כמות.

כמה יכול לעלות לנו טון ברזל וכיצד חוסכים בעלויות?

כשבוחנים מחיר של ברזל לבניין, אז באופן טבעי יש לבחון זאת בהתאם למשקל. לרוב ההתייחסות היא על פי טון, שכן זו הכמות הסבירה והצפויה לשימוש. מחיר של טון ברזל נע בין 2500 שקל ל-3500 שקל, אך בהחלט ייתכן שבשלבים מסוימים המחיר יעלה.

על מנת להימנע מסיטואציה של העלאת מחירים לא צפויה, יש לרכוש את כל הברזל מראש, ונכון לעשות את זה במקום אחד. כך אנחנו נוכל להימנע מעלייה לא צפויה שתשפיע על תקציב הבנייה מחד, ומאידך, אם נרכוש הכל במקום אחד מראש, נוכל ליהנות מהנחות ותנאים הרבה יותר אטרקטיביים.

איפה רוכשים ברזל בניין?

אנחנו יכולים למצוא ברזל בניין למכירה אצל סוחרים שמתמחים בכך. מדובר על סוחרים מקצועיים, שעובדים באופן חוקי ויכולים להציע לנו סוגים שונים של חומרים, בפרט ברזל וכמובן בתנאים הטובים ביותר על פי הצרכים שלנו.

לפני שאנחנו מבצעים את העסקה, יש לעשות סקר שוק וכן לבחון כיצד נוכל להביא את החומר אל אתר הבנייה, אחרי רכישתו.

הרשם לרשימת התפוצה שלנו

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו כדי להישאר מעודכן