חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת סוג צבע איכותי לבית

שאנחנו מתחילים את החלק של צביעת הבית לאחר השיפוץ חשוב מאוד להשתמש בסוג צבע האיכותי ביותר בשוק. 

סוג צבע לצביעת פנים הבית

סוג צבע המומלץ ביותר לצביעת פנים בית הוא צבע אקרילי. צבע זה מאוד איכותי מכמה וכמה סיבות. 

צבע אקרילי רחיץ.

כול לכלוך יורד במהירות, ניתן לנקות עם מטלית לכה ושגם לא יישאר סימן על הקיר. למשל בצביעת חדרי ילדים, שכמו שאנחנו כבר יודעים ילדים אוהבים ללכלך את הקירות זה סוג צבע זה מאוד נחוץ.

סוג צבע עם רמת ברק מרשימה.

תוצאת הברק של סוג צבע מאוד מרשימה ונותנת תחושת ואוו שאנחנו נכנסים הבייתה. מה שנותן לנו הרגשה נפלאה שאנחנו נמצאים בתוך חלל הבית.

רמת גימור גבוה מאוד.

רמת הגימור של צבע אקרילי היא מהגבוהות שיש היום בשוק. בעצם אין שום סוג צבע שיש לו רמת גימור כמו בצבע אקרילי.

אתם בטח שואלים את עצמכם למה קבלנים עדיין לא משתמשים בסוג צבע זה. התשובה היא פשוטה, המחיר. צבע אקרילי הוא צבע שבאופן יחסי הוא יקר ולפעמים קבלנים מעדיפים לחסוך במחיר על חשבון האיכות.

צבע סיד לצביעת תקרה

סוג צבע זה מתאים מאוד לצביעת תקרה מכיוון שהוא נחשב לצבע נושם, צבע שנותן חיות ואוויר לתקרה, דבר הנחוץ מאוד בגלל בדודים של קור\חום  גשם\חום כבד. סוג צבע זה נותן לתקרה לנשום במצבים כאלה, וזה דבר מאוד חיוני לתקרה על מנת שלא ייווצר עובש ורטיבות בתקרה.

לא לערבב בניהם

צבע סיד מאוד מומלץ לצביעת תקרה ולא מומלץ לצביעת לקירות פנים הבית. לעומתו צבע אקרילי טוב מאוד לקירות פנים הבית ולא טוב לצביעת התקרה. זה בגלל האופי הכול כך שונה של שניהם. ערבוב של שניהם עלול לגרום לנזק גדול מאוד לקירות הבית.

צבע שמן לצביעת מתכות ומשקופים

סוג צבע זה איכותי מאוד לצביעת משקופים ודברי עץ. נותן רמת ברק גובהה מאוד וגם רמת גימור באיכות מרשימה, בהחלט ניתן להגיד שהוא מאוד דומה לצבע האקרילי באיכות שלו. אך להבדיל מצבע אקרילי לסוג צבע זה יש כמה חסרונות

סוג צבע עם ריח חריף וחזק

סוג צבע זה מפריש ריחות חזקים וחריפים עד כדי כך שזה אפילו מאוד לא בריא. כאן ההמלצה היא ללכת על צבע שמן על בסיס מים כך שהמים ידללו משמעותית את הריח החריף.

זמן ייבוש ארוך מאוד

לצבע שמן לוקח הרבה מאוד זמן ייבוש, חייבם לקחת את זה בחשבון שאנחנו מתחילים להשתמש בו.

כמה שכבות צבע

צבע שמן מצריך מעבר של כמה שכבות צבע עד שאנחנו מגיעים לתוצאה הרצויה שלנו.

בגלל הסיבות הללו מומלץ שאנחנו מתחילים לצבוע את הבית להתחיל בצביעת המשקופים ולאחר מכן להתחיל את שאר הקירות על מנת שלא נתעכב.

אל תשמשו בצבע פלסטי

צבע פלסטי זה צבע זול מאוד, ומאוד לא איכותי יגרום לנזק בקירות, לא יהיה ניתן לנקות לכלוך, ואם גם ננסה לנקות עם מטלית, אז גם הצורה של המטלית תישאר לנו יחד עם הלכלוך על הקיר. צבע פלסטי מייצר המון עובש ורטיבות בקירות, יחד עם זאת לא נותן לנו שום ברק בצביעה ורמת גימור הנמוכה ביותר שיש כיום בשוק. 

הרשם לרשימת התפוצה שלנו

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו כדי להישאר מעודכן